loading...
پارسی لند
ADmIN ZaHRa بازدید : 21 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

فروشگاه پارسی لند افتتاح شد!

 

                درخانه سفارش دهید

                                                      درخانه خریداری کنید

                                                                                          در خانه تحویل بگیرید

 

 

منتظر شما هستیم....

ADmIN ZaHRa بازدید : 22 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (3)

وقتی که از بالا به آن نگاه می‌کنید شبیه به هر استخر معمولی دیگری است که با آبی زلال مواج و درخشان پر شده است. اما شما سخت در اشتباهید. در واقع بازدیدکنندگان این استخر در برابر تصویری سورئال قرار گرفته‌اند؛ چرا که دیگرانی را می‌بینند که لباس پوشیده، در حال قدم زدن هستند یا ایستاده و به اطراف می‌نگرند! از این هم عجیب‌تر اینکه در زیر آب نفس می‌کشند! اما زمانی که بازدیدکنندگان به بخش زیرین گالری راهنمایی می‌شوند همه این ابهامات خیلی زود برطرف می‌شود، چرا که با استخری خالی از آب مواجه می‌گردند!
یک گودال با دیواره‌های آبی رنگ که توسط شیشه‌ای شفاف پوشانده شده است. روی این شیشه شفاف  را لایه‌ای نازک از آب به میزان 4 تا 5 اینچ پر نموده که تأثیری عمیق و واقعی به آن بخشیده است. استخری عجیب که بازدیدکنندگان آن حتی مرطوب هم نشده‌اند!

 

 

عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 51 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

کشف خرچنگ بسیار زیبا و نادر که هنوز معلوم نیست این خرچنگ جهش یافته است یا غذایی که می خورده باعث شده چنین رنگی داشته باشد.!!  این خرچنگ در محموله خرچنگ های کینگ قرمز (بومی دریای برینگ) در بندری در هوکایدوی ژاپن پیدا شده که مبدأ این محموله، کشور روسیه بوده است.

وقتی عمده فروشان ماروسان میکامی درب این محموله را باز کردند، در میان خرچنگ های قرمز خرچنگی به رنگ زیبای ارغوانی پیدا کردند. کنتسو میکامی، رئیس باربری ماروسان میکامی در این مورد گفت: «حدود 25 سال است که من با خرچنگ سر و کار دارم، ولی اولین بار است که خرچنگی به این رنگ می بینم. این نشانه فال نیک است.» شاید این دیدگاه آقای میکامی خوش بینانه باشد، ولی کارشناسان مرکز پژوهشی هوکایدو می گویند که رنگ ارغوانی این خرچنگ ممکن است ناشی از رژیم غذایی آن یا جهش یافتگی و کمبود رنگدانه باشد.

قرار است این خرچنگ زنده نگه داشته شود و در ماروسان میکامی به نمایش گذاشته شود. فاصله پاهای باز این خرچنگ حدود یک متر و وزن آن 3.5 کیلوگرم است.

 

عکس در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 15 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
دیدید گاهی وقت ها بعضی حرف هایی که به ما زده می شه می تونه خیلی راحت زندگی ما را دگرگون کنه! تا حالا برای شما پیش اومده؟ این پسر یکی از همان افراد است که با یک جمله این دختر توانست با انگیزه ای چند برابر به اندامی مناسب دست پیدا کند!!
 
این مرد جوان همیشه حدود ۲۱۰ کیلو وزن داشته است روزی در یک دیسکو دختری به وی می‌گوید که از جلوی چشم من دور شو چون دیدن هیکل و قیافه زشت تو من را مریض می‌کند.
 
 
عکس این مرد رادر ادامه مطلب ببینید
ADmIN ZaHRa بازدید : 21 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش تکناز: طراحان ایرانی همیشه در فعالیت بوده اند و هر بار طرح های بسیار زیادی را خلق می کنند که دنیا را شگفت زده می کند. در این جا به تعدادی از جالب ترین شاهکارهای طراحی ایرانی اشاره خواهیم کرد. البته تعدادی از این طراح ها در گذشته نیز معرفی شده اند و در اینجا به صورت یک مجموعه آورده شده اند:

حشره ای برای خیابان

"محمد غزل" طراح ایرانی فردی است که تا به حال خودروهای عجیب و جالبی را طراحی کرده است و جوایزی را نیز دریافت کرده است. یکی از طرح های بسیار جالب او خودروی است که از روی بندپایان الهام گرفته شده است.

 
[تصویر:  0.572526001392076870_taknaz.jpg]
 
ادامه مطلب را از دست ندهید
ADmIN ZaHRa بازدید : 50 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش تکناز: ماموران گمرک فرودگاه لاییزیگ- هاله در آلمان، توانسته‌اند در محموله فرش ارسالی از ایران به مقصد چند کشور اروپایی، ۴۵ کیلو هروئین بیابند.
  هروئین‌ها با ریسمان‌ های ظریفی در تار و پود کناره‌های ۹ قالیچه‌ تنیده شده بودند.
 اداره گمرک آلمان در کشفیات خود به مورد جدید و کم‌سابقه‌ای از قاچاق مواد مخدر برخورده است.
 

 

[تصویر:  0.214412001392084684_taknaz.jpg]
 
بقیه اخبار را در ادامه مطلب بخوانید
ADmIN ZaHRa بازدید : 68 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
[تصویر:  L139208312097.jpg]
 
 به این میگن آخر خلاقیت!... تصاویر بسیار زیبا و جالب زیر از یک هنرمند خلاق است.
 
Victor Nunes یک هنرمند خلاق است که با استفاده از اشیای روزمره آثار هنری جالبی خلق کرده است. او با در کنار هم قرار دادن این اشیاء و کشیدن چند خط کوچک و ساده نقاشی های جالب و زیبایی بوجود آورده است.
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 15 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

یک عکاس غواص موفق شده است تصویری بسیار شگفت انگیز از یک کوسه ماهی شکارچی چهار متری تهیه کند که در حال خندیدن است.اکنون یک عکاس دریایی 59 ساله به نام آموس ناچوم، تصویری زیبا از همان کوسه را در اعماق دریاها تهیه کرده است که با دهانی بسته لبخند شگفت انگیزی بر لب دارد.براساس گزارش تلگراف، این عکاس غواص اکنون در این تصویر واقعی نشان داده است که یکی از بزرگترین موجودات دریایی نه تنها حالتی تهدید آمیز ندارد بلکه در مقابل دوربین عکاسی لبخند زیبایی می زند.

 

عکس در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 13 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : ميراندا زننده گل قهرماني اتلتيكو در فينال كوپا بود . وي مي گويد :‌"بارها آن گل را زدم . آن گل تاريخ را عوض كرد . به نظرم از آن بازي همه چيز برايمان عوض شد ، خوشحالم كه آن گل را ديدم . "وي در ادامه گفت :"‌رئال عوض نشده است . همچنان بخت اصلي هستند . خيلي قدرتمند هستند اما ما تيم سختكو و جسوري هستيم كه شانس زيادي براي پيروزي داريم . مي دانيم كه جو بازي شبيه جو سن مامس خواهد بود . خحيلي منسجم اما بايد خودمان را اثبات كنيم . "وي در مورد كريستيانو گفت :"‌يك دقيقه هم عقب نمي كشد . تا آخرين لحظه تلاشش را مي كند و عزمش راسخ است . "

ADmIN ZaHRa بازدید : 14 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
اختر شناسان به تازگی تصاویر خیره کننده ای از فعالیت پر سر و صدا از اطراف ستاره ی خورشید بدست آورده اند.
گفتنی است: این تصاویر شگفت انگیز که نشان دهنده‌ی قدرت کائنات و خالق هستی می باشد توسط رصد خانه ی خورشیدی و هلیو سفری بدست آمده است .
بررسی ها نشان می دهند: در یکی از این تصاویر انفجار میلیارد ها تن ماده ی گداخته از خورشید به اطراف نشان داده شده است که با سرعت میلیون‌ها کیلومتر به فضا پرتاب می شوند.
ستاره خورشید در ظاهر آرام به نظر می رسد اما ماهیت پنهان آن یک نگاه آسمانی بزرگ سرشار از فلزات و عناصر گذاخته است که هر لحظه در حال انفجار می باشد.
جهت های پرتابی از ستاره ی خورشید با قدرت و شدت فراوان سطح ستاره ی خورشید به فضای اطراف پراکنده شده و با طیف های رصدخانه ای شناسایی و مرئی می گردند دانشمندان اکثر رنگ های جت های پرتابی از ستاره‌ی خورشید را در طیف رنگهای قرمز، زرد و آبی شناسایی کرده اند.
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 16 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
درخت ها همیشه معنی بخش زندگی بوده اند و ما از آن ها برای زندگی بهتر استفاده می کنیم ولی برخی درختان هم هستند که سمی بوده و باعث ضرر رسیدن به انسان ها می شوند از این رو نزدیک شدن به آن ها می تواند به معنای پایان زندگی باشد.
درخت "Manchineel" یکی از درختان بسیار ترسناکی است که روی زمین وجود دارد و همیشه از آن به صورت خاصی حفاظت می شود زیرا هیچ انسانی نباید نزدیک این درخت هم بشود. این درخت همیشه با تابلوهای قرمز و اخطار محسور شده است تا همه متوجه خطرش شود.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 15 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
در یکی از محله‌های مرکزی شهر پاریس، دیواری وسیع وجود دارد که سرامیک‌هایی لاجوردی تنش را پوشانده‌اند و روی آن با 300 زبان زنده دنیا بیش از هزار بار به رنگی سپید نوشته شده است: "دوستت دارم". سهم ما ایرانی‌ها هم، دو تا از آن دوستت دارم‌هاست که یکی از آنها بالای دیوار قرار گرفته است و دیگری تقریبا در مرکزش.
دوستت دارم‌های ایرانی جای خوبی قرار گرفته‌اند و چشم هر گردشگری دست‌کم یک بار آنها را می‌بیند، شاید به این دلیل که خط ایرانی زیباست، شاید هم به این خاطر که ما ایرانی‌ها به عاشقی معروفیم. ما عشق را نسل به نسل در روح یادگاری‌های‌مان دمیده‌ایم. شاید اگر عشق نبود، هنرهایمان هیچوقت ماندگار نمی‌شد.
 
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 14 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
بهترین عکس‌های فضایی هفته را با ما مرور کنید: از سوسوی نئونی ابرنواختر و گنجینه سحابی رتیل گرفته، تا بزرگ‌ترین پرتگاه منظومه شمسی و غروب تماشایی خورشید بر فراز تاج محل.
سوسوی نئونی ابرنواختر

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 9 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
محققان آمریکایی موفق به تولید گیاهی شده اند که بدون استفاده از جریان الکتریسیته، نور تولید می کند.
این گیاه که در میسوری تولید شده با استفاده از فناوری مهندسی ژنتیک تولید شده است و نام تجاری آن Starlight Avatar است.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 18 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آبشش مصنوعی توسط «جیبیون یئون» طراح کره‌ای با نام «تریتون» طراحی شده است. ماسک تریتون فناوری است که به جای آبشش عمل می‌کند و شخص می‌تواند مانند ماهی در آب نفس بکشد.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 16 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
این صخره عجیب مریخی در ۸ ژانویه امسال بوسیله فرصت در نقطه‌ای که ۱۳ روز پیش چنین چیزی در آن و جود نداشت، شناسایی شد. این صخره که دانشمندان آن را «جزیره قله‌ای» نامیده‌اند در بیرون به رنگ سفید و در میانه به رنگ سرخ است و پس از آن ظاهر شد که «فرصت» تازه یک مریخ‌نوردی کوتاه را تمام کرده بود.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 21 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
درست است که تبلت های امروزی امکان مطالعه کتاب از جهات مختلف و آنطور که راحت هستید را در اختیار شما می گذارند و حتی ظرفیت گنجاندن هزاران کتاب را درون خود دارند، ولی چه کسی فکرش را می کرد که در قرن شانزدهم کتابی چاپ شود که بتوان از شش جهت مختلف آن را مطالعه کرد؟ 
کتابی که در تصویر متحرک زیر می بینید، کتاب کوچکی متعلق به کتابخانه ملی سوئد است که صحافی "پشت به پشت" شش لایه ای دارد و از شش طرف گیره می خورد. این کتاب جالب در آلمان چاپ شده و مانند بسیاری از کتاب های آن دوره، متنی مذهبی دارد. کتابخانه ملی سوئد کلکسیون تصویری جالبی از کتاب های نادر تاریخی در اختیار دارد که در میان آنها کتاب های ارزشمند زیادی یافت می شوند.
 
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 12 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
تاف نام بیشه ای بسیار زیبا و بکر که در اطراف روستای پیر امام بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز واقع است . این بیشه در ارتفای 1670 متری از سطح دریا واقع و از پوشش گیاهی و جنگلی زیبایی  برخوردار شده است . از نظر تنوع پوشش گیاهی تنوع خاصی را دارد، بطوری که از نظر تعداد درختهای مثمر میتوان به گردو، انجیر وحشی، انگور وحشی، گلابی کوهی و زال زالک و تمشک نام برد و از نظر پوشش گیاهی نیز این منطقه حدود یکصد نوع داروی گیاهی منحصر به فرد منطقه زز و ماهرو را به خود اختصاص داده است و حیواناتی چون خرس گراز گرگ  خرگوش کبک کلاغ و ... را میتوان در این نواحی مشاهده کرد
 آبشار زیبای تاف که از ارتفاع حدود 600 متری به بیشه تاف سرازیر شده و جلوه ی خاصی به این منطقه می دهد . لازم به یاد آوری است این آبشار به میزان و کیفیت ریزش نزولات آسمانی وابسته بوده و بصورت فصلی خروش خود را به نمایش میگذارد.در زمستان این آبشار باوجود ریزش های جوی بسیار یخ می زند که خود زیبایی دیگری از طبیعت را به نمایش می گذارد. بهترین زمان جهت دیدن این آبشار از اواسط اسفند تا اواسط خرداد میباشد . با این حال این بیشه از وجود چند چشمه زیبا و دایمی بهره میبرد.
برای رسیدن به این آبشار باید راه روستای زیبای پیرامام را در پیش گرفت و پس از گذر از میان روستای قدیم و جدید و زیارت امامزاده به این منطقه ی زیبا و آرام دست یافت.

\"[تصویر:

ADmIN ZaHRa بازدید : 12 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
«بنیامین شاین» هنرمند نقاش متولد لندن است.
وی در سن 13 سالگی موفق به کسب بورس تحصیلی برای رشته هنر در کالج «چلتنهام» می‌شود.
از 15 سالگی طراحی پیراهن می‌کند. پس از تکمیل هنر، بر روی شال، کیف و ژاکت نقاشی‌های کشید و به موسسه مطالعات هنر «سوری» فرستاد.
در سال 2004 برای این کار نوآورانه جایزه‌ای دریافت کرد. از آن زمان وی در استودیوی خود کارهای جدیدی با مواد و تکنیک‌های مختلف طراحی می‌کرد.
بنیامین، پرتره‌هایی با اتو و پارچه‌های ابریشمی و خیلی نازک خلق می‌کند که بسیار زیبا و هنرمندانه هستند. وی نقاشی‌هایش را بر روی پارچه‌هایی بیش از 50 متر بر روی روسری، لباس‌های زنانه و لباس عروس می‌کشد.
وی به وسیله این تکنیک و تا کردن بعضی از قسمت‌های پارچه به بعضی از نقاط با فشار آوردن و نگه داشتن اتو رنگ بیشتری می‌دهد و چهره‌های زیبایی بر روی پارچه‌های ابریشمی خلق می‌کند و با مهارت به چهره‌ها عمق می‌دهد.
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 12 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
چوب وسیله ای است که می توان به کمک آن کارهای خارق العاده بسیاری انجام داد. تا به حال افراد بسیاری بوده اند که با استفاده از جوب هنرنمایی کرده اند اما هربار هنرمندان به دنبال آن هستند تا متفاوت ترین مجسمه های را درست کنند.
"رندال روسنتال" هنرمند آمریکایی است که این روزها مشغول انجام کارهای خارق العاده با چوب است. او مجسمه هایی را می سازد که شبیه به پول هستند و تا به حال بسیاری را به اشتباه انداخته است زیرا بسیار شبیه به پول های واقعی اند.

\"[تصویر:

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 10 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

زیست شناسان آلمانی یک گونه جدید از مورچه کارگر را در آمریکا کشف کردند که وارد کلونی های مجاور شده و حشرات دیگر را به بردگی می گیرد.به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از خبرگزاری فرانسه، این گونه جدید pilagens Temnothorax نام دارد و قادر است در کلونی های همسایه نفوذ کرده و مورچه هایی از این کلونی ها را به بردگی گرفته و با خود همراه بیاورد.این گونه جدید که در شمال شرق آمریکا زندگی می کند، توسط دانشمندان دانشگاه ماینز و موزه تاریخ طبیعی (Senckenberg de Görlitz) کشف شده است.این گونه به Temnothorax ها تعلق دارد که چند صد گونه از مورچه های کوچکی را که در درختان و جنگل ها زندگی می کنند، شامل می شود. اما این گونه جدید در مقایسه با دیگر گونه های مورچه قادر است به خانه مورچه های همسایه نفوذ کرده و آنها را برای کار به کلونی خود بیاورد.دانشمندان پیش از این، این رفتار را در برخی از مورچه های آمازون مشاهده کرده بودند. اما pilagens Temnothorax این عمل را با ظرافت و صرفه جویی در منابع و نیروهای نفوذ انجام می دهد.این گونه جدید که تنها 2.5میلی متر طول دارد در گروه های 4 تایی به سمت هدف حرکت می کنند.به گفته محققان این مورچه نوعی ماده شیمیایی آزاد می کند که سبب می شود حشرات مورد حمله واقع شده واکنش زیادی به ورود آنها نشان ندهند.این یافته جدید در مجله Zookeys به چاپ رسیده است.

ADmIN ZaHRa بازدید : 45 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

هفته پیش بود که نخست وزیربریتانیا دیوید کمرون در گفت وگویی با یک روزنامه بریتانیایی از فیلم های محبوب خود نام برد. در میان پنج فیلم محبوب او چندتایی قابل پیش بینی بودند اما کمرون ده دقیقه پایانی انیمیشن شرک دو را هم دوست دارد. به همین بهانه فیلم های محبوب رهبران دنیا را با توضیح به شما معرفی می کنیم.[تصویر:  c2882e46-0810-4c8b-bd0f-b4bb22acacec_david-cameron.jpg]

 

بقیه مطلب در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 16 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
داستان زیر داستان مردمی است که در جهل و خرافات به سر می برند و هیچ وقت نخواهند توانست آینده روشنی را ببینید مگر اینکه از خرافات و جهل درو شوند.
 
هر زنی که موفق شود این گاو را لمس کند، صاحب پسر می شود.  یک گاو پنج پا در هند، تبدیل به منبع درآمد صاحبش شده و زنان باردار برای لمس او پانصد روپیه می پردازند.

به گزارش تکناز ، همسر “راج براتاب”، مرد روسیتایی ایالت رابرو هند، پس از به دنیا آوردن چهار دختر، یک پسر دوقلو زایید و مادرش این اتفاق را ناشی از وجود گاو پنج پا در منزلشان دانست.

پس از این اتفاق معجزه گاو پنج پا بر سر زبان ها افتاد و گروه گروه زنان باردار از نقاط مختلف برای لمس راجو به “راج” براتاب مراجعه کردند.

“راج براتاب” نیز برای هر بار لمس مبلغ پانصد روپیه، معادل ۳ یورو نرخ تعیین کرده و حالا کار و بارش شده میزبانی از گاو و مراجعه کنندگان.

مرد هندی گفته است در صورتی که زنان بعد از لمس گاو، فرزندشان پسر نشد، می توانند برای پس گرفتن پول خود مراجعه کنند.

از میان ۳۳ زنی که این گاو را لمس کرده اند، به غیر از سه مورد، بقیه پسر زاییده اند. راج می گوید: من نمی دانم راجو چطور این کار را می کند ولی می دانم که او موجود خاصی است و نیروی قوی دارد. آرزویم این است که روزی بتوانم او را به اروپا یا امریکا ببرم تا به خوشبختی خانواده هایی که از هم می پاشند کمک کند.

 

عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 14 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

آناستازیا زن لهستانی به عنوان یک شیرین کاری تبلیغاتی ماشین نعش کش ۲٫۵ تنی را در مرکز لندن به فاصله بیش از ۲۰ متر در ۲ دقیقه به تنهایی کشید.

آناستازیا برای این کار موهای خود را به شکل قلاب درآورده است.

 

این خانم موهایش را یک میلیون پوند بیمه کرد +عکس <

این خانم موهایش را یک میلیون پوند بیمه کرد +عکس

ADmIN ZaHRa بازدید : 8 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

آخرین ساخته حسین سهیلی‌زاده همین روی آنتن هم با اخبار ضد و نقیض درباره پروسه تولید همراه است.

در حالی که پیش از این سازندگان «آوای باران» از حضور بازیگر مشهور ترکیه‌ای در این مجموعه خبر داده بودند سام درخشانی در گفت‌وگویی با «خانواده سبز» در این باره گفته است:

«این موضوع صحت ندارد. بازیگری که برای یکی از نقشهای این سریال انتخاب شده تنها شبیه آن بازیگر ترک است اما این بازیگر یکی از بازیگران جوان ایرانی است و این مساله فقط یک شباهت ظاهری است. اینکه ما در ترکیه فیلمبرداری داشتیم هم به این ماجرا دامن زد. خوشبختانه در کشورمان آن قدر بازیگر خوب داریم که نیازی نباشد به استفاده از بازیگران خارجی.»

بازیگر حریم سلطان نقش اول فیلم ایرانی شد + عکس

 

ادامه مطلب را بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 41 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
تعجب آمریکایی ها از هنر خلبان ایرانی (+عکس)
گفته می‌شود پرواز این خلبان برای کنترل وضعیت هواپیما بوده است.
 
 

این خلبان که به تازگی گواهی آموزش پرواز خود را هم دریافت کرده در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرد که در هنگام پرواز با دو سرنشین دیگر، موتور هواپیما دچار نقص عمل‌کرد شد و به خاطر از دست دادن قدرت پیشرانه اقدام به فرود اضطراری کرده است.

به علت شرایط فنی هوایپما آرمین تبریزی تصمیم می‌گیرد تا فرود خود را در یکی خیابان‌های شلوغ شهر آنکوریج در ایالت آلاسکا انجام دهد که اتفاقاً با برف پوشیده شده بود.

این خلبان جوان با عبور از چرا‌غ‌های سبز راهنمایی وقتی می‌بیند که ترافیک مسیر با عبور از یک چراغ قرمز به شکلی است که می‌تواند فرود را انجام دهد با خونسردی هواپیمای مدلCessna 172RG خود را به زمین می‌نشاند.

گفته می‌شود پرواز این خلبان برای کنترل وضعیت هواپیما بوده است.

ADmIN ZaHRa بازدید : 12 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
اخیرا بیمارستان بوشی شهر کینگدائو هزینه عمل جراحی او را متقبل شد. ریاست بیمارستان اقای وو یوهو می گوید ما لب و دماغ سانی را بازسازی می کنیم.اما این عمل ممکن است دو روز به طول بینجامد.
 
دختر چینی لب و دماغش توسط موش خورده شد.دختر چینی به نام ژو سانی ۲۳ ساله هنگامی که بچه ای بیش نبوده است دماغ و لب بالایی او توسط موش جویده شده است.

خانم سانی اهل ایالت کینگدائو ایالت شاندونگ چین است.او در دوران کودکی روزی در خانه تنها بوده و مورد حمله موش واقع شده است.پدر دختر دارای معلولیت ذهنی است و اکثر اوقات در خانه نیست.روزی مادر سانی از خانه جهت امرار معاش بیرون رفت و به مدت سه روز به خانه برنگشت.
 
موشی که لب و دهان این دختر را خورد ! (+عکس)

سانی در خانه تنها شده بود هنگامی که دست به صورت برد صورت او مملو از خون شده بود.فقر خانواده موجب شد او به بیمارستان برده نشود و صورت او فقط با اب شستشو شود.
ADmIN ZaHRa بازدید : 15 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
زشت ترین زن تمام دوران جهان زن 52 ساله با نام دنیس انر می باشد...
 
جنیفر آنیستون که این روزها بانوی مشهوری است و در نظرسنجی که در یکی از معتبرترین سایت های آمریکا انجام شده توانسته است عنوان جذاب ترین زن تمام دوران را از آن خود کند.

در بین 100 نفر اول این لیست می توان به افرادی چون ریچل ولچ در رتبه دوم ، مریلین مونرو در رتبه سوم ، بریتنی اسپیرز رتبه چهارم ، مدونا نفر پنجم ، و آنجلینا جولی در رتبه دهم اشاره کرد.

 

انتخاب زشت و زیباترین زنان تاریخ + عکس

 

بقیه مطلب در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 13 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
این گروه با استفاده از قاشق و و سایل جراحی، طی دو ساعت، یک کدو را به شخصیتی واقعی یا اسطوره ای، اما معروف، تبدیل می کنند. این گروه در چند کشور از جمله آلمان، سوئیس و هنگ کنگ- به نمایش درآمده است.
 
کدو به جشن هالووین گره خورده و بخشی جدایی ناپذیر از آن است؛ بنا بر این، طبیعی است که ابتکارات کدویی هم در این جشن رونق و طرفدار و خریدار داشته باشد.
 
ری ویلافن (Ray Villafane) و گروهش، امسال از کدوهای هالووین آثاری ساخته اند که از دو جهت دیدنی است، یکی به خاطر مجسمه بودنشان و یکی هم به خاطر این که این مجسمه ها مربوط به چهره های مشهور است.

 

 

 

عکس های جالب از کدو تنبل های دیده نشده و باور نکردنی(4)

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 41 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

عکس‌ هایی که حس و عاطفه‌ی انسانی شما را به غلیان می‌آورند، در عکاسی مستند و خبری نقشی به‌سزا دارند و حتی می‌توانند باعث تکاپو و عکس‌العمل جامعه‌ای گردند. در این پست، تصاویری را می‌بینیم که حس‌هایی متفاوت و قدرتمند از عشق، درد و انسانیت را القا می‌کنند.


1- «لوکاس هِمبری» کودکی بیمار که از سندرم سن‌فیلیپو (موکو پلی ساکاریدوز) رنج می‌برد و سگش و لحظه‌ای مملو از قدرشناسی و عشق میان آن دو. پدر لوکاس درخواست یک سگ محافظ برای تگهداری از پسرش داده‌بود، اما وقتی این خواسته رد شد، او این سگ بلژیکی را از یک پناهگاه حیوانات گرفت و شخصاً آموزشش داد تا به فرزندش کمک کند. (از صفحه‌ی فیس‌بوک لوکاس: prayingforLucas)

عکس هایی که حرف های زیادی برای گفتن دارد !

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 20 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
گاهی عکس‌هایی می‌بینیم که باورش دشوار است که بدون دستکاری و فوتوشاپ خلق شده‌باشند. این کاری است که پیش‌تر، توسط «کریستی میشل» در پروژه‌ی «سرزمین عجایب» نیز انجام شده‌است.

در این راستا، یک هنرمند اهل کره‌جنوبی به نام «لی جی یونگ» هم دست به خلق تصاویری فانتزی و فاقد فوتوشاپ زده. علاوه بر این، کار او این مزیت را دارد که تمام عکس‌ها را در استودیویی کوچک به ابعاد ۲۴۰×۴۱۰×۳۶۰ (مقیاس سانتی‌متر) ثبت کرده‌است.

تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، بخشی از تصاویر پروژه‌ی «عرصه‌ی ذهن» است و از رئال‌ترین تا فانتزی‌ترین اجزای تصاویر بدون هیچ دستکاری‌ای خلق شده‌اند. دنیایی که یونگ خلق کرده، بخشی از تجربه‌ی سفرش به دنیای درون بوده‌است.

این تصاویر که «جزئی از قلب، خاطره و رویاهای» عکاس توصیف شده، از شروع تا پایانش چندین ماه به طول انجامیده، چرا که تمام دکورها باید با دست ساخته می‌شدند. بخشی از این تصاویر، در ادامه‌ی پست می‌آید.



باور کنید در این تصاویر فوتوشاپی در کار نیست !+ عکس

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 20 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
  علت اینکه مار چگونه به شکم وی راه پیدا کرد هنوز نامشخص است.
 
 
 خانم پاتریشیا پس از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستورانهای ژاپنی درد شدیدی از ناحیه شکم احساس    می کرد  این درد به قدری آزار دهنده بود که زن جوان تصمیم گرفت برای مداوا به بیمارستان برود.

بعد از وارد شدن این زن 36 ساله به بیمارستان به گفته پزشکان وی در حین معاینه به طور مستمر حالت استفراغ داشت و پزشکان پس از معاینه متوجه حرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند و پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که طول ان تقریبا دو متر بود.

پزشکان و پرستاران با مشاهده این مار وحشت زده شدند و پاتریشا نیز اکنون درحالت بهبودی بسر می برد.

علت اینکه مار چگونه به شکم وی راه پیدا کرد هنوز نامشخص است.
 
کشف مار 2 متری در شکم یک زن !!+ عکس
ADmIN ZaHRa بازدید : 17 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

عکاس جوان حین گشت و گذار در آلاسکا شاهد نزاعی خونین دو خرس در قبال ماهی سا‌موان بود که با حضور به موقع خود توانست عکس‌هایی در ارتباط با رابطه مخاطبین (خود) در معرض دید قرار دهد.

بر اساس عکس های گرفته شده از لحظه درگیری دو خرس قهوه ای در پارک ملی کتما‌یی در آلاسکا و طراحی آن به عنوان آلبوم بسیاری از علاقمندان به حیات وحش را به خود جلب نمود.

 

دعوای خرس های پارک ملی بر سر یک ماهی !+ تصاویر

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
انجمن تفریحی سرگرمی پارسی لند کار خود را در واپسین روز ها ی تیر ماه سال 1392 آغاز کرد این انجمن با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی در همه ضمینه ها و بوجود آوردن لحظات خوش و لذت بخش بنا شده است ما مفتخریم که توسط مهر هاست میزبانی می شویم. ما ادعا بهترین بودن نداریم!! اما خوش حالیم که بهترین ها همراه با ما هستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 6,591
  • کدهای اختصاصی