loading...
پارسی لند
ADmIN ZaHRa بازدید : 59 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

ما خوشحال که می‌شویم گریه می‌کنیم. ما ناراحت که می‌شویم هم گریه می‌کنیم. ما حتی با پیاز پوست کردن هم گریه می‌کنیم. گاهی اوقات به گریه می‌افتیم چرا که نیاز به گریستن داریم. این‌ها احساسات کاملا متفاوتی هستند، اما آیا ساختار و جنس اشک ریخته شده در احساسات مختلف نیز تفاوتی دارد؟

Rose-Lynn Fisher عکاسی است که سعی کرده پاسخی برای این سوال پیدا کند و در مجموعه عکس‌های خود این تفاوت را نشان دهد و برای این کار اشک خشک شده را که از احساسات مختلفی تولید شده در زیر میکروسکوپ قرار داد تا تفاوت میان آنها مشخص شود.

سه نوع اشک متفاوت وجود دارد. اشک ناشی از احساسات (شادی و غم)، اشکی که برای خیس نگه داشتن محیط چشم ترشح می‌شود و اشک غیرارادی (تاثیر پیاز و یا گاز اشک آور) که در نتیجه یک فرآیند خارجی بوجود می‌آید.

فیشر متوجه شد که این سه نوع اشک از مولکول‌های متفاوتی تشکیل شده‌اند. این امر منطقی به نظر می‌رسد! چرا که دلیل تولید این سه نوع اشک با یکدیگر کاملا متفاوت است. اما چگونه ممکن است اشک ناشی از غم و اندوه و اشکی که با خوشحالی ایجاد می‌شود و هر دو از یک منبع خارج می‌شوند با یکدیگر تفاوت داشته باشند؟ دلیل این امر شرایط است. با وجود اینکه آن قطرات اشک از جای یکسانی خارج شده‌اند. اینکه شما چه طور گریه می‌کنید و همچنین عوامل بیرونی بر اینکه این مولکول‌ها در پایان چه شکلی بگیرند تاثیرگذار است.

تصاویر گرفته شده از این قطرات اشک را می‌توانید در ادامه مطلب ببینید:

ADmIN ZaHRa بازدید : 16 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

ما اکنون در دسترس نیستیم؛ لطفا" بعد از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید:
اگر شما یکی از بچه های ما هستید؛ شماره 1 را فشار دهید.اگر می خواهید بچه تان را نگه داریم؛ شماره 2 را فشار دهید.اگر می خواهید ماشین را قرض بگیرید؛ شماره 3 را فشار دهید.اگر می خواهید لباسهایتان را تعمیر کنیم؛ شماره 4 را فشار دهید.اگر می خواهید بچه تان امشب پیش ما بخوابد؛ شماره 5 را فشار دهید.اگر می خواهید بچه تان را از مدرسه برداریم؛ شماره 6 را فشار دهید.اگر می خواهید برای مهمانان آخر هفته تان غذا درست کنیم؛ شماره 7 را فشار دهید.اگر می خواهید امشب برای شام بیایید؛ شماره 8 را فشار دهید.اگر پول می خواهید؛ شماره 9 را فشار دهید.اما اگر می خواهید ما را برای شام دعوت کنید یا ما را به گردش ببرید،
بگویید، ما داریم گوش می کنیم ...

ADmIN ZaHRa بازدید : 45 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

آنطور که از محصولات شرکت های فناوری و طراحان برجسته بر می آید، انسان ها باید در آینده بیشتر وسایل مورد نیازشان را به تن کنند تا راحتی بیشتری در زندگی داشته باشند. تا به حال طرح هایی برای تلفن همراه های پوشیدنی بوده است و این بار طرحی متفاوت ارائه شده است. 

"الکساندر کاستین" طرحی کاربردی برای شهروندانی که در مناطق آلوده زندگی می کنند ارائه کرده است تا بتوانند زندگی خوب و بدون مشکلی داشته باشند. او برای این افراد دستبندی از هوای تازه و تصفیه شده طراحی کرده است. این دستگاه جالب که با نام "درخت روی دست"  معرفی شده است به مانند یک درخت کار می کند و برای تمیز کردن هوای اطرافش است. این دستگاه هوای کثیف را میگیرد و از فیلترها عبور میدهد سپس به بینی شما رسیده و شما تمیزترین هوا را تنفس می کنید.

این دستبند به شما اچازه می دهد تا رایحه مورد علاقتان را درون آن قرار دهید تا های تازه با آن رایحه دلنشین به مشام شما برسد. فیلتر این دستگاه باید هر 10 روز تعویض شود تا هوا ی تمیز تولید کند. "درخت روی دست" در مسابقات برترین طراحی های محیط زیست توانست به مقام سوم برسد.

 

عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 61 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)


یه روز مادر شنل قرمزی رو به دخترش کرد و گفت : 
عزیزم چند روزه مادر بزرگت مبایلشو جواب نمیده . هرچی اسمس هم براش میزنم 
باز جواب نمیده . آنلاین هم نشده چند روزه . نگرانشم . 
چندتا پیتزا بخر با یه اکانت ماهانه براش ببر . ببین حالش چطوره . 
شنل قرمزی گفت : مامی امروز نمیتونم . 
قراره با پسر شجاع و دوست دخترش خانوم کوچولو و خرس مهربون بریم دیزین اسکی . 
مادرش گفت ....

 

 

بیا ادامه مطلب!!!

ADmIN ZaHRa بازدید : 14 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

خودکارتو گم کنی = خودکار نداری
خودکار نداشته باشی = جزوه نداری
جزوه نداشته باشی = درس نمی خونی
درس نخونی = پاس نمیشی
پاس نشی = مدرک نمی گیری
مدرک نگیری = کار گیرت نمیاد
کار نداشته باشی = پول نداری
پول نداشته باشی = غذا نداری
غذا نداشته باشی = لاغر مردنی میشی
لاغرمردنی بشی = زشت میشی
زشت بشی = عاشقت نمیشن
عاشقت نشن = ازدواج نمیکنی
ازدواج نکنی = بچه نداری
بچه نداشته باشی = تنهایی
تنها باشی = افسرده میشی
افسرده بشی = مریض میشی
مریض بشی = میمیری
پس حواست باشه خودکارتو گم نکن وگرنه میمیری!

ADmIN ZaHRa بازدید : 41 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

یک طراح به ارائه بازنمایی های رنگی پرداخته و در آنها نشان داده که اگر انسان قادر به دیدن امواج وای فای بود، اوج و تکانشهای آنها چطور دیده می شدند.
به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نیکولای لام با همکاری براونینگ ووگل، فیزیکدان نجومی سابق ناسا به بررسی چگونگی حرکت شبکه ها پرداخته و طرحهای خود را بر پایه دادههای پشتیبانی بدست آمده از اطراف کنگره آمریکا و پارک ملی واشنگتن بنا نهادند.

 

 

ادامه مطلب فراموش نشه!!!

ADmIN ZaHRa بازدید : 23 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

ساعاتی پیش مراسم ختم «نسیم حشمتی» همسر بنیامین بهادری با حضور پر تعداد چهره های هنری و مخصوصا ستاره های موسیقی پاپ کشور، در مسجد الرسول برگزار شد.علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، خشایار اعتمادی، فردوس حاجیان، حبیب محبیان، رضا یزدانی، محسن رجب پور، احسان خواجه امیری، نیما مسیحا، باربد بیات، امیر جعفری، محمدحسین توتونچیان، فرزاد فرزین، سهراب پاکزاد، محسن یگانه، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، زانیار خسروی، شهاب رمضان، حمید حامی، مرتضی پاشایی، شهرام شکوهی، ایلیا منفرد، جلیل فرجاد، سام درخشانی، حسین فرحبخش، روزبه بمانی، مهدی یراحی، همایون نصیری، حمید ماهی صفت، حسن ریوندی، سامان گوران، حمید خندان، سیامک اشعریون، مجید خراط ها، علی ثابت، هادی کاظمی، امید حاجیلی، علی لهراسبی، گروه موسیقی رستاک، دارا دارایی از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند. اجرای این مراسم بر عهده علی ضیا بود و محمد اصفهانی در بخش پایانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت زنده‌یاد نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری، قطعه "کاروان" با صدای غلامحسین بنان را بازخوانی کرد.

در این مراسم ازدحام جمعیت به قدری بود که  ورود و خروج به داخل سالن  به سختی انجام می شد.
 
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 11 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)
هر دو مجری عمل جراحی کوچکی قبل از آغاز برنامه تلویزیونی داشتند . پس از آن ، آشپز تکه‌های گوشت آنها را با روغن سرخ کرد. هدف این آزمایش در آن بود که هر دو مجری طعم و مزه واقعی انسان بچشند.
 
لازم به ذکر است که مسئله چگونگی طعم و مزه گوشت انسان، موضوع اصلی این برنامه تلویزیونی Proefkonijnen شد. هدف پروژه Proefkonijnen در این است که مجریان باید به تمام "سوالات احمقانه " پاسخ و تکلیف شوک‌آور را فورا انجام دهند!
 
[تصویر:  1801473_839.jpg]
ADmIN ZaHRa بازدید : 20 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

ين تصوير كه بسيار عجيب به نظر مي رسد اگرچه مدتهاست كه از انتشار آن مي گذرد و شايد بسياري از مخاطبان و مراجعان به اينترنت بارها آن را ديده باشند اما چون اين عكس را كه يك صخره در برمه است فقط در يك روز خاص از سال ميتوان شكار كرد و آنهم در ماه سپتامبر اقدام به انتشار مجدد آن شد. در اين روز اشعه خورشيد با زاويه خاصي بر اين صخره مي‌تابدو اگر عكس را بچرخانيد واقعا با تصوير شگرفي مواجه خواهيد شد.مردم برمه بعنوان يك معجزه به آن نگاه مي كنند.

[تصویر:  ajib_berme_mahshar.jpg]
[تصویر:  ajib_berme_mahshar%20%281%29.jpg]

 

ADmIN ZaHRa بازدید : 13 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

سال2013 کمتر از 20 روز دیگر با تمام حوادث و رخدادهای تلخ و شیرین خود به پایان خواهد رسید.

 
کشورهای مختلف جهان در سالی که رو به پایان است حوادث مهم و رخدادهای سرنوشت سازی را سپری کردند. کشورهای بیداری اسلامی (مصر، لیبی، تونس،یمن) در سال 2013 همچنان صحنه اعتراضات و کشتار و خونریزی و مخالفان و موافقان بود؛ بحران جنگ داخلی سوریه نیز در سال 2013 شدت گرفت و بر تعداد کشته شدگان، زخمیان و آوارگان این کشور افزوده شد.
 
به گزارش نامه نیوز، در آمریکا، «باراک اوباما» که در تاریخ 16 آبان سال 2012 درانتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسیده بود در 22 ژانویه، 2 بهمن سوگند یاد کرد و در ایران و در تاریخ 24 خرداد «حسن روحانی» توانست در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید و کمتر از 100 روز پس از آن توافق تاریخی ایران و 1+5 در ژنو رقم خورد.
 
در ادامه نگاهی داریم به 10 واقعه مهم کشورهای جهان در سال 2013.
 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
انجمن تفریحی سرگرمی پارسی لند کار خود را در واپسین روز ها ی تیر ماه سال 1392 آغاز کرد این انجمن با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی در همه ضمینه ها و بوجود آوردن لحظات خوش و لذت بخش بنا شده است ما مفتخریم که توسط مهر هاست میزبانی می شویم. ما ادعا بهترین بودن نداریم!! اما خوش حالیم که بهترین ها همراه با ما هستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 6,608
  • کدهای اختصاصی