loading...
پارسی لند
ADmIN ZaHRa بازدید : 15 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

یک عکاس غواص موفق شده است تصویری بسیار شگفت انگیز از یک کوسه ماهی شکارچی چهار متری تهیه کند که در حال خندیدن است.اکنون یک عکاس دریایی 59 ساله به نام آموس ناچوم، تصویری زیبا از همان کوسه را در اعماق دریاها تهیه کرده است که با دهانی بسته لبخند شگفت انگیزی بر لب دارد.براساس گزارش تلگراف، این عکاس غواص اکنون در این تصویر واقعی نشان داده است که یکی از بزرگترین موجودات دریایی نه تنها حالتی تهدید آمیز ندارد بلکه در مقابل دوربین عکاسی لبخند زیبایی می زند.

 

عکس در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 13 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : ميراندا زننده گل قهرماني اتلتيكو در فينال كوپا بود . وي مي گويد :‌"بارها آن گل را زدم . آن گل تاريخ را عوض كرد . به نظرم از آن بازي همه چيز برايمان عوض شد ، خوشحالم كه آن گل را ديدم . "وي در ادامه گفت :"‌رئال عوض نشده است . همچنان بخت اصلي هستند . خيلي قدرتمند هستند اما ما تيم سختكو و جسوري هستيم كه شانس زيادي براي پيروزي داريم . مي دانيم كه جو بازي شبيه جو سن مامس خواهد بود . خحيلي منسجم اما بايد خودمان را اثبات كنيم . "وي در مورد كريستيانو گفت :"‌يك دقيقه هم عقب نمي كشد . تا آخرين لحظه تلاشش را مي كند و عزمش راسخ است . "

ADmIN ZaHRa بازدید : 14 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
اختر شناسان به تازگی تصاویر خیره کننده ای از فعالیت پر سر و صدا از اطراف ستاره ی خورشید بدست آورده اند.
گفتنی است: این تصاویر شگفت انگیز که نشان دهنده‌ی قدرت کائنات و خالق هستی می باشد توسط رصد خانه ی خورشیدی و هلیو سفری بدست آمده است .
بررسی ها نشان می دهند: در یکی از این تصاویر انفجار میلیارد ها تن ماده ی گداخته از خورشید به اطراف نشان داده شده است که با سرعت میلیون‌ها کیلومتر به فضا پرتاب می شوند.
ستاره خورشید در ظاهر آرام به نظر می رسد اما ماهیت پنهان آن یک نگاه آسمانی بزرگ سرشار از فلزات و عناصر گذاخته است که هر لحظه در حال انفجار می باشد.
جهت های پرتابی از ستاره ی خورشید با قدرت و شدت فراوان سطح ستاره ی خورشید به فضای اطراف پراکنده شده و با طیف های رصدخانه ای شناسایی و مرئی می گردند دانشمندان اکثر رنگ های جت های پرتابی از ستاره‌ی خورشید را در طیف رنگهای قرمز، زرد و آبی شناسایی کرده اند.
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 16 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
درخت ها همیشه معنی بخش زندگی بوده اند و ما از آن ها برای زندگی بهتر استفاده می کنیم ولی برخی درختان هم هستند که سمی بوده و باعث ضرر رسیدن به انسان ها می شوند از این رو نزدیک شدن به آن ها می تواند به معنای پایان زندگی باشد.
درخت "Manchineel" یکی از درختان بسیار ترسناکی است که روی زمین وجود دارد و همیشه از آن به صورت خاصی حفاظت می شود زیرا هیچ انسانی نباید نزدیک این درخت هم بشود. این درخت همیشه با تابلوهای قرمز و اخطار محسور شده است تا همه متوجه خطرش شود.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 15 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
در یکی از محله‌های مرکزی شهر پاریس، دیواری وسیع وجود دارد که سرامیک‌هایی لاجوردی تنش را پوشانده‌اند و روی آن با 300 زبان زنده دنیا بیش از هزار بار به رنگی سپید نوشته شده است: "دوستت دارم". سهم ما ایرانی‌ها هم، دو تا از آن دوستت دارم‌هاست که یکی از آنها بالای دیوار قرار گرفته است و دیگری تقریبا در مرکزش.
دوستت دارم‌های ایرانی جای خوبی قرار گرفته‌اند و چشم هر گردشگری دست‌کم یک بار آنها را می‌بیند، شاید به این دلیل که خط ایرانی زیباست، شاید هم به این خاطر که ما ایرانی‌ها به عاشقی معروفیم. ما عشق را نسل به نسل در روح یادگاری‌های‌مان دمیده‌ایم. شاید اگر عشق نبود، هنرهایمان هیچوقت ماندگار نمی‌شد.
 
 
عکس ها در ادامه مطلب
ADmIN ZaHRa بازدید : 14 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
بهترین عکس‌های فضایی هفته را با ما مرور کنید: از سوسوی نئونی ابرنواختر و گنجینه سحابی رتیل گرفته، تا بزرگ‌ترین پرتگاه منظومه شمسی و غروب تماشایی خورشید بر فراز تاج محل.
سوسوی نئونی ابرنواختر

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 9 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
محققان آمریکایی موفق به تولید گیاهی شده اند که بدون استفاده از جریان الکتریسیته، نور تولید می کند.
این گیاه که در میسوری تولید شده با استفاده از فناوری مهندسی ژنتیک تولید شده است و نام تجاری آن Starlight Avatar است.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 18 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آبشش مصنوعی توسط «جیبیون یئون» طراح کره‌ای با نام «تریتون» طراحی شده است. ماسک تریتون فناوری است که به جای آبشش عمل می‌کند و شخص می‌تواند مانند ماهی در آب نفس بکشد.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

ADmIN ZaHRa بازدید : 16 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
این صخره عجیب مریخی در ۸ ژانویه امسال بوسیله فرصت در نقطه‌ای که ۱۳ روز پیش چنین چیزی در آن و جود نداشت، شناسایی شد. این صخره که دانشمندان آن را «جزیره قله‌ای» نامیده‌اند در بیرون به رنگ سفید و در میانه به رنگ سرخ است و پس از آن ظاهر شد که «فرصت» تازه یک مریخ‌نوردی کوتاه را تمام کرده بود.

\"[تصویر:

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
انجمن تفریحی سرگرمی پارسی لند کار خود را در واپسین روز ها ی تیر ماه سال 1392 آغاز کرد این انجمن با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی در همه ضمینه ها و بوجود آوردن لحظات خوش و لذت بخش بنا شده است ما مفتخریم که توسط مهر هاست میزبانی می شویم. ما ادعا بهترین بودن نداریم!! اما خوش حالیم که بهترین ها همراه با ما هستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 6,590
  • کدهای اختصاصی