loading...
پارسی لند
ADmIN ZaHRa بازدید : 41 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
تعجب آمریکایی ها از هنر خلبان ایرانی (+عکس)
گفته می‌شود پرواز این خلبان برای کنترل وضعیت هواپیما بوده است.
 
 

این خلبان که به تازگی گواهی آموزش پرواز خود را هم دریافت کرده در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرد که در هنگام پرواز با دو سرنشین دیگر، موتور هواپیما دچار نقص عمل‌کرد شد و به خاطر از دست دادن قدرت پیشرانه اقدام به فرود اضطراری کرده است.

به علت شرایط فنی هوایپما آرمین تبریزی تصمیم می‌گیرد تا فرود خود را در یکی خیابان‌های شلوغ شهر آنکوریج در ایالت آلاسکا انجام دهد که اتفاقاً با برف پوشیده شده بود.

این خلبان جوان با عبور از چرا‌غ‌های سبز راهنمایی وقتی می‌بیند که ترافیک مسیر با عبور از یک چراغ قرمز به شکلی است که می‌تواند فرود را انجام دهد با خونسردی هواپیمای مدلCessna 172RG خود را به زمین می‌نشاند.

گفته می‌شود پرواز این خلبان برای کنترل وضعیت هواپیما بوده است.

ADmIN ZaHRa بازدید : 12 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
اخیرا بیمارستان بوشی شهر کینگدائو هزینه عمل جراحی او را متقبل شد. ریاست بیمارستان اقای وو یوهو می گوید ما لب و دماغ سانی را بازسازی می کنیم.اما این عمل ممکن است دو روز به طول بینجامد.
 
دختر چینی لب و دماغش توسط موش خورده شد.دختر چینی به نام ژو سانی ۲۳ ساله هنگامی که بچه ای بیش نبوده است دماغ و لب بالایی او توسط موش جویده شده است.

خانم سانی اهل ایالت کینگدائو ایالت شاندونگ چین است.او در دوران کودکی روزی در خانه تنها بوده و مورد حمله موش واقع شده است.پدر دختر دارای معلولیت ذهنی است و اکثر اوقات در خانه نیست.روزی مادر سانی از خانه جهت امرار معاش بیرون رفت و به مدت سه روز به خانه برنگشت.
 
موشی که لب و دهان این دختر را خورد ! (+عکس)

سانی در خانه تنها شده بود هنگامی که دست به صورت برد صورت او مملو از خون شده بود.فقر خانواده موجب شد او به بیمارستان برده نشود و صورت او فقط با اب شستشو شود.
ADmIN ZaHRa بازدید : 15 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
زشت ترین زن تمام دوران جهان زن 52 ساله با نام دنیس انر می باشد...
 
جنیفر آنیستون که این روزها بانوی مشهوری است و در نظرسنجی که در یکی از معتبرترین سایت های آمریکا انجام شده توانسته است عنوان جذاب ترین زن تمام دوران را از آن خود کند.

در بین 100 نفر اول این لیست می توان به افرادی چون ریچل ولچ در رتبه دوم ، مریلین مونرو در رتبه سوم ، بریتنی اسپیرز رتبه چهارم ، مدونا نفر پنجم ، و آنجلینا جولی در رتبه دهم اشاره کرد.

 

انتخاب زشت و زیباترین زنان تاریخ + عکس

 

بقیه مطلب در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 13 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
این گروه با استفاده از قاشق و و سایل جراحی، طی دو ساعت، یک کدو را به شخصیتی واقعی یا اسطوره ای، اما معروف، تبدیل می کنند. این گروه در چند کشور از جمله آلمان، سوئیس و هنگ کنگ- به نمایش درآمده است.
 
کدو به جشن هالووین گره خورده و بخشی جدایی ناپذیر از آن است؛ بنا بر این، طبیعی است که ابتکارات کدویی هم در این جشن رونق و طرفدار و خریدار داشته باشد.
 
ری ویلافن (Ray Villafane) و گروهش، امسال از کدوهای هالووین آثاری ساخته اند که از دو جهت دیدنی است، یکی به خاطر مجسمه بودنشان و یکی هم به خاطر این که این مجسمه ها مربوط به چهره های مشهور است.

 

 

 

عکس های جالب از کدو تنبل های دیده نشده و باور نکردنی(4)

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 41 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

عکس‌ هایی که حس و عاطفه‌ی انسانی شما را به غلیان می‌آورند، در عکاسی مستند و خبری نقشی به‌سزا دارند و حتی می‌توانند باعث تکاپو و عکس‌العمل جامعه‌ای گردند. در این پست، تصاویری را می‌بینیم که حس‌هایی متفاوت و قدرتمند از عشق، درد و انسانیت را القا می‌کنند.


1- «لوکاس هِمبری» کودکی بیمار که از سندرم سن‌فیلیپو (موکو پلی ساکاریدوز) رنج می‌برد و سگش و لحظه‌ای مملو از قدرشناسی و عشق میان آن دو. پدر لوکاس درخواست یک سگ محافظ برای تگهداری از پسرش داده‌بود، اما وقتی این خواسته رد شد، او این سگ بلژیکی را از یک پناهگاه حیوانات گرفت و شخصاً آموزشش داد تا به فرزندش کمک کند. (از صفحه‌ی فیس‌بوک لوکاس: prayingforLucas)

عکس هایی که حرف های زیادی برای گفتن دارد !

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 20 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
گاهی عکس‌هایی می‌بینیم که باورش دشوار است که بدون دستکاری و فوتوشاپ خلق شده‌باشند. این کاری است که پیش‌تر، توسط «کریستی میشل» در پروژه‌ی «سرزمین عجایب» نیز انجام شده‌است.

در این راستا، یک هنرمند اهل کره‌جنوبی به نام «لی جی یونگ» هم دست به خلق تصاویری فانتزی و فاقد فوتوشاپ زده. علاوه بر این، کار او این مزیت را دارد که تمام عکس‌ها را در استودیویی کوچک به ابعاد ۲۴۰×۴۱۰×۳۶۰ (مقیاس سانتی‌متر) ثبت کرده‌است.

تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، بخشی از تصاویر پروژه‌ی «عرصه‌ی ذهن» است و از رئال‌ترین تا فانتزی‌ترین اجزای تصاویر بدون هیچ دستکاری‌ای خلق شده‌اند. دنیایی که یونگ خلق کرده، بخشی از تجربه‌ی سفرش به دنیای درون بوده‌است.

این تصاویر که «جزئی از قلب، خاطره و رویاهای» عکاس توصیف شده، از شروع تا پایانش چندین ماه به طول انجامیده، چرا که تمام دکورها باید با دست ساخته می‌شدند. بخشی از این تصاویر، در ادامه‌ی پست می‌آید.



باور کنید در این تصاویر فوتوشاپی در کار نیست !+ عکس

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 20 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
  علت اینکه مار چگونه به شکم وی راه پیدا کرد هنوز نامشخص است.
 
 
 خانم پاتریشیا پس از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستورانهای ژاپنی درد شدیدی از ناحیه شکم احساس    می کرد  این درد به قدری آزار دهنده بود که زن جوان تصمیم گرفت برای مداوا به بیمارستان برود.

بعد از وارد شدن این زن 36 ساله به بیمارستان به گفته پزشکان وی در حین معاینه به طور مستمر حالت استفراغ داشت و پزشکان پس از معاینه متوجه حرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند و پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که طول ان تقریبا دو متر بود.

پزشکان و پرستاران با مشاهده این مار وحشت زده شدند و پاتریشا نیز اکنون درحالت بهبودی بسر می برد.

علت اینکه مار چگونه به شکم وی راه پیدا کرد هنوز نامشخص است.
 
کشف مار 2 متری در شکم یک زن !!+ عکس
ADmIN ZaHRa بازدید : 17 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

عکاس جوان حین گشت و گذار در آلاسکا شاهد نزاعی خونین دو خرس در قبال ماهی سا‌موان بود که با حضور به موقع خود توانست عکس‌هایی در ارتباط با رابطه مخاطبین (خود) در معرض دید قرار دهد.

بر اساس عکس های گرفته شده از لحظه درگیری دو خرس قهوه ای در پارک ملی کتما‌یی در آلاسکا و طراحی آن به عنوان آلبوم بسیاری از علاقمندان به حیات وحش را به خود جلب نمود.

 

دعوای خرس های پارک ملی بر سر یک ماهی !+ تصاویر

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
انجمن تفریحی سرگرمی پارسی لند کار خود را در واپسین روز ها ی تیر ماه سال 1392 آغاز کرد این انجمن با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی در همه ضمینه ها و بوجود آوردن لحظات خوش و لذت بخش بنا شده است ما مفتخریم که توسط مهر هاست میزبانی می شویم. ما ادعا بهترین بودن نداریم!! اما خوش حالیم که بهترین ها همراه با ما هستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 6,600
  • کدهای اختصاصی