loading...
پارسی لند
ADmIN ZaHRa بازدید : 23 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

فروشگاه پارسی لند افتتاح شد!

 

                درخانه سفارش دهید

                                                      درخانه خریداری کنید

                                                                                          در خانه تحویل بگیرید

 

 

منتظر شما هستیم....

ADmIN ZaHRa بازدید : 23 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (3)

وقتی که از بالا به آن نگاه می‌کنید شبیه به هر استخر معمولی دیگری است که با آبی زلال مواج و درخشان پر شده است. اما شما سخت در اشتباهید. در واقع بازدیدکنندگان این استخر در برابر تصویری سورئال قرار گرفته‌اند؛ چرا که دیگرانی را می‌بینند که لباس پوشیده، در حال قدم زدن هستند یا ایستاده و به اطراف می‌نگرند! از این هم عجیب‌تر اینکه در زیر آب نفس می‌کشند! اما زمانی که بازدیدکنندگان به بخش زیرین گالری راهنمایی می‌شوند همه این ابهامات خیلی زود برطرف می‌شود، چرا که با استخری خالی از آب مواجه می‌گردند!
یک گودال با دیواره‌های آبی رنگ که توسط شیشه‌ای شفاف پوشانده شده است. روی این شیشه شفاف  را لایه‌ای نازک از آب به میزان 4 تا 5 اینچ پر نموده که تأثیری عمیق و واقعی به آن بخشیده است. استخری عجیب که بازدیدکنندگان آن حتی مرطوب هم نشده‌اند!

 

 

عکس ها در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 51 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

کشف خرچنگ بسیار زیبا و نادر که هنوز معلوم نیست این خرچنگ جهش یافته است یا غذایی که می خورده باعث شده چنین رنگی داشته باشد.!!  این خرچنگ در محموله خرچنگ های کینگ قرمز (بومی دریای برینگ) در بندری در هوکایدوی ژاپن پیدا شده که مبدأ این محموله، کشور روسیه بوده است.

وقتی عمده فروشان ماروسان میکامی درب این محموله را باز کردند، در میان خرچنگ های قرمز خرچنگی به رنگ زیبای ارغوانی پیدا کردند. کنتسو میکامی، رئیس باربری ماروسان میکامی در این مورد گفت: «حدود 25 سال است که من با خرچنگ سر و کار دارم، ولی اولین بار است که خرچنگی به این رنگ می بینم. این نشانه فال نیک است.» شاید این دیدگاه آقای میکامی خوش بینانه باشد، ولی کارشناسان مرکز پژوهشی هوکایدو می گویند که رنگ ارغوانی این خرچنگ ممکن است ناشی از رژیم غذایی آن یا جهش یافتگی و کمبود رنگدانه باشد.

قرار است این خرچنگ زنده نگه داشته شود و در ماروسان میکامی به نمایش گذاشته شود. فاصله پاهای باز این خرچنگ حدود یک متر و وزن آن 3.5 کیلوگرم است.

 

عکس در ادامه مطلب

ADmIN ZaHRa بازدید : 16 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
دیدید گاهی وقت ها بعضی حرف هایی که به ما زده می شه می تونه خیلی راحت زندگی ما را دگرگون کنه! تا حالا برای شما پیش اومده؟ این پسر یکی از همان افراد است که با یک جمله این دختر توانست با انگیزه ای چند برابر به اندامی مناسب دست پیدا کند!!
 
این مرد جوان همیشه حدود ۲۱۰ کیلو وزن داشته است روزی در یک دیسکو دختری به وی می‌گوید که از جلوی چشم من دور شو چون دیدن هیکل و قیافه زشت تو من را مریض می‌کند.
 
 
عکس این مرد رادر ادامه مطلب ببینید
ADmIN ZaHRa بازدید : 22 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش تکناز: طراحان ایرانی همیشه در فعالیت بوده اند و هر بار طرح های بسیار زیادی را خلق می کنند که دنیا را شگفت زده می کند. در این جا به تعدادی از جالب ترین شاهکارهای طراحی ایرانی اشاره خواهیم کرد. البته تعدادی از این طراح ها در گذشته نیز معرفی شده اند و در اینجا به صورت یک مجموعه آورده شده اند:

حشره ای برای خیابان

"محمد غزل" طراح ایرانی فردی است که تا به حال خودروهای عجیب و جالبی را طراحی کرده است و جوایزی را نیز دریافت کرده است. یکی از طرح های بسیار جالب او خودروی است که از روی بندپایان الهام گرفته شده است.

 
[تصویر:  0.572526001392076870_taknaz.jpg]
 
ادامه مطلب را از دست ندهید
ADmIN ZaHRa بازدید : 51 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش تکناز: ماموران گمرک فرودگاه لاییزیگ- هاله در آلمان، توانسته‌اند در محموله فرش ارسالی از ایران به مقصد چند کشور اروپایی، ۴۵ کیلو هروئین بیابند.
  هروئین‌ها با ریسمان‌ های ظریفی در تار و پود کناره‌های ۹ قالیچه‌ تنیده شده بودند.
 اداره گمرک آلمان در کشفیات خود به مورد جدید و کم‌سابقه‌ای از قاچاق مواد مخدر برخورده است.
 

 

[تصویر:  0.214412001392084684_taknaz.jpg]
 
بقیه اخبار را در ادامه مطلب بخوانید
ADmIN ZaHRa بازدید : 69 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
[تصویر:  L139208312097.jpg]
 
 به این میگن آخر خلاقیت!... تصاویر بسیار زیبا و جالب زیر از یک هنرمند خلاق است.
 
Victor Nunes یک هنرمند خلاق است که با استفاده از اشیای روزمره آثار هنری جالبی خلق کرده است. او با در کنار هم قرار دادن این اشیاء و کشیدن چند خط کوچک و ساده نقاشی های جالب و زیبایی بوجود آورده است.
 
عکس ها در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
انجمن تفریحی سرگرمی پارسی لند کار خود را در واپسین روز ها ی تیر ماه سال 1392 آغاز کرد این انجمن با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی در همه ضمینه ها و بوجود آوردن لحظات خوش و لذت بخش بنا شده است ما مفتخریم که توسط مهر هاست میزبانی می شویم. ما ادعا بهترین بودن نداریم!! اما خوش حالیم که بهترین ها همراه با ما هستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 6,734
  • کدهای اختصاصی